 MAGAZINE NAME掲載雑誌名 |
 No号 |
 PAGEページ |
 CONTENT内容 |
IMPREZA MAGAZINE |
No.13 |
38-39 |
JUN HYPER IMPREZA GC8, JUN SUPER IMPREZA GDB in Tsukuba circuit.
JUN HYPER IMPREZA GC8、JUN SUPER IMPREZA GDB in 筑波サーキット。GC8はミッションの強度不足を解消し1分切りを狙う!!
|
119 |
Aero parts for IMPREZA GDB
JUN IMPREZA GDB 用エアロパーツ
|
ZOOM(Australian car magazine) |
No.43 |
36-42 |
JUN SR20DET engine parts & Reports of S.Koyama who is called Mr JUN.
オーストラリアのCARマガジンZOOMにJUN SR20エンジンパーツやMr JUNこと小山のレポートなどが掲載されました。
|
OPTION2 |
Dec.12月 |
225 |
JUN SUPER CONNECTING ROD for HONDA B18C, JUN STRENGTHEDED HEAD BOLT for NISSAN RB26DETT.
ハイパワーに対応。JUN B18C用 スーパーコンロッド、RB26DETT用ヘッドスタッドボルト。
|
CAR top evo.CARトップevo. |
Dec.12月 |
146-147 |
Cylinder block processing of high precision drilling by the Tanaka industry (JUN machine shop), horning, head side polish, etc.
田中工業(JUNマシンショップ)による高精度ボーリング、ホーニング、ヘッド面研磨などのシリンダーブロック加工。
|
sport auto(German car magazine) |
Nov.11月 |
24-27 |
JUN HYPER LEMON EVO5 which participated in Sport Auto YOKOHAMA Tuner Grand Prix(2001 in Germany). The German magazine house performed coverage and the test run, and the report was carried by sport auto (German car magazine).
2001年6月1日にドイツで行われたSport Auto YOKOHAMA Tuner Grand Prixに参加したJUN HYPER LEMON EVO5が、ドイツ雑誌社の取材とテスト走行をうけ、そのリポートがsport auto(ドイツのカーマガジン)に掲載されました。
|
REV SPEED |
Dec.12月 |
48 |
RB26 engine tuning, High durability, reliability by JUN HIGH PERFORMANCE PARTS
RB26エンジンチューニング、JUN 高精度パーツにより高耐久性、信頼性を確保しつつハイパワーチューニングを実現する。
|
NEW FAIRLADY Z PERFECT GUIDE(Separate volume of BEST CAR)ベストカー別冊 NewフェアレディZパーフェクトガイド |
|
60 |
JUN-BLITZ BONNEVILLE Z32 achieved the class champion in Bonneville Speed Trial in 1991.
世界で一番速い最高速Z。JUN-BLITZ BONNEVILLE Z32は91年ボンネビルにて424.74km/hを記録しクラス優勝を果たした。
|
HOLIDAY AUTOホリデーオート |
Nov.11月 |
111 |
Although JUN AKIRA SUPRA was an unfavorable condition, it took out 400km or more. It became the fastest car as a TOYOTA vehicle.
JUN AKIRA SUPRA 厳しい条件の下みごと400km/hオーバーを達成!!TOYOTA車最速をマーク。
|
OPTION2 |
Nov.11月 |
124-126 |
Normale engine refresh + light tuning, more power and stability.
エンジンリフレッシュ+ライトメカチューンでノーマル以上のパワーと安定性を得る。
|
213-217 |
For JZA80 SUPRA REAR SPOILER(GT-WING), For H22A JUN CAMSHAFT KIT, CAMSHAFT, VALVE SPRING, VALVE RETAINER
JZA80 スープラ用リアスポイラー(GT-WING),、H22A用 JUN カムシャフトキット、カムシャフト、バルブスプリング、バルブリテーナー
|
ap |
Nov.11月 |
134 |
Although JUN AKIRA SUPRA was an unfavorable condition, it took out 400km or more. It became the fastest car as a TOYOTA vehicle.
JUN AKIRA SUPRA 厳しい条件の下みごと400km/hオーバーを達成!!TOYOTA車最速をマーク。
|
134 |
For B18C SUPER CONNECTING ROD, For RB26DETT STRENGTHENED HEAD BOLT
B18C用スーパーコンロッド、RB26DETT用スタッドヘッドボルトキット
|
OPTION |
Nov.11月 |
16-19 |
Although JUN AKIRA SUPRA was an unfavorable condition, it took out 400km or more. It became the fastest car as a TOYOTA vehicle.
JUN AKIRA SUPRA 厳しい条件の下みごと400km/hオーバーを達成!!TOYOTA車最速をマーク。
|
221 |
Camshaft kit for PRELUDE BB4(H22A). The power always exceeding Normal in all rotation regions is supplied.
プレリュードBB4(H22A)用エンジンヘッドパーツ登場。下から上まで常にノーマルを上回るパワーを供給。
|
257 |
JUN is developing mission transmission for GC8. And it is under test.
JUNがGC8用ドグミッションを開発中!!JUN 2.5L GDBに搭載してテスト中。
|
393 |
Camshaft kit stage1 for RB26DETT
ハードチューンに対応するRB26DETT用カムシャフトキットSTAGE1
|
CARBOY |
Oct.10月 |
284 |
FOR H22A CAMSHAFT KIT (CAMSHAFT, RACING VALVE SPRING, TITANIUM VALVE RETAINER)
H22A用カムシャフトキット (カムシャフト、強化バルブスプリング、強化チタンバルブリテーナー
|
288 |
FOR JZA80 SUPRA REAR WING(GT-WING)
JZA80スープラ用リアウイング(GT-WING)。
|
OPTION2 |
Oct.10月 |
225 |
VG30DETT CUSTOM KIT EX3.2L
VG30DETT用カスタムキットEX3.2L 極限のパワーを引き出す。
|
358 |
JUN T / K R BCNR33 800PS Monster machine!!
JUN T / K R BCNR33 レーシングカラーを身にまとったストリート&サーキットオールマイティーマシン。
|
ap |
Oct.10月 |
181 |
DRAG SPECIAL Z32 3.2L+GT3037 turbine X 2
ドラッグスペシャルZ32 3.2L化 GT3037S X2 + 駆動系の強化で速くて壊れないマシンメイクを実現。
|
196 |
Camshaft kit for H22A
4G63エンジン用シリンダ加工、H22A用ヘッドパーツ各種。
|
CAR top evo.CARトップevo. |
Oct.10月 |
47 |
Cylinder bloc processing, boring and honing
シリンダーブロック加工、ボーリング&ホーニング
|
IMPREZA MAGAZINE |
No.12No.12 |
143 |
FRONT BUMPER SPOILER, EYE LINE, REAR SPOILER(GT-WING) for IMPREZA GDB
インプレッサGDB用フロントバンパー、アイライン、リアスポイラー(GT-WING)
|
REV SPEED |
Oct.10月 |
76 |
FRONT BUMPER SPOILER, EYE LINE, REAR SPOILER(GT-WING) for IMPREZA GDB
インプレッサGDB用フロントバンパー、アイライン、リアスポイラー(GT-WING)
|
OPTION2 |
Sep.9月 |
128 |
FULL TUNING 4A-G
JUN FULL COUNTER CRANKSHAFT,
SUPER CONNECTING ROD,
究極のメカフルチューン4A-G 最強で最後のエンジン!!
JUN フルカウンタークランクシャフト、
I断面コンロッド
|
ap |
Sep.9月 |
66 |
JUN HYPER MUFFLER High response & Power up.
JUN ハイパーマフラー ヌケの良さとパワーアップを追求。
|
90 |
FAIRLADY Z32 DRAG CAR JUN 3.2 CUSTOM KIT EX,GT3037 turbineX2 OVER 820PS
フェアレディZ32 ドラッグマシン。 JUN 3.2L カスタムキットEXにGT3037Sツインで820PSオーバー
|
231 |
NEW IMPREZA WRX Sti Ver.7 AERO PARTS
新型インプレッサWRX Sti Ver.7用エアロパーツ
|
HYPER REV INTEGRA |
No.2No.2 |
74 |
JUN CUSTOM KIT EX,
SUPER CONNECTING ROD
JUN カスタムキットEX、
JUN I断面コンロッド
|
80-90 |
JUN EXHAUST MANIFOLD,
CUSTOM KIT EX,
SUPER PISTON KIT,
SUPER CONNECTING ROD,
FULL COUNTER CRANKSHAFT,
HIGH CAMSHAFT,
CAM SPROCKET,
RACING VALVE SPRING,
TITANIUM VALVE RETAINER,
LIGHT WEIGHT FLYWHEEL
JUNエキマニ、
カスタムキットEX、
スーパーピストンキット、
スーパーコンロッド、
フルカウンタークランクシャフト、
ハイカムシャフト、
カムスプロケット、
レーシングバルブスプリング、
チタンバルブリテーナー、
軽量フライホイール
|
152 |
JUN
AERO BONNET *The contents of a magazine are mistakes. JUN bonnet is only FRP.
エアロボンネット ※掲載内容は間違いです。製品内容はFRP製のみで価格は87,000円です。
|
OPTION |
Sep.9月 |
23 |
JUN AKIRA SUPRA is going to participate in the BONNEVILLE NATIONAL SPEED TRIALS 2JZ-GTE 3.2L 1200PS TARGET is 400km/h OVER!!
JUN AKIRA SUPRAボンネビル・スピード・トライアル参戦決定! 1200PS 超の発狂2JZ改で狙うはブッチぎりの450km/hオーバー!!
|
59 |
JUN GT SURGE TANK
JUN GT サージタンク 慣性過給効果を高めレスポンスアップ
|
84 |
JUN 4G63 STROKER KIT
サーキットでの豊富な経験をフィードバック 4G63カスタムキット
|
HONDA TYPE R (J's tipo) |
Vol.2Vol.2 |
100-122 |
JUN DC2 /
EK4/9 AERO PARTS,
JUN EK/DC STROKER KIT,
CAMSHAFT KIT,
HIGH LIFT CAMSHAFT,
RACING VALVE SPRING,
TITANIUM VALVE RETAINER,
CAM SLIDE SPROCKET,
SUPER PISTON KIT,
SUPER CONNECTING ROD,
FULL COUNTER CRANKSHAFT,
OIL FILLER CAP,
LIGHT WEIGHT FLYWHEEL,
EXHAUST MANIFOLD,
FRONT UPPER ARM
JUN DC2 /
EK4/9用エアロパーツ、
JUN EK/DCカスタムキット、
カムシャフトキット、
ハイカムシャフト、
レーシングバルブスプリング、
チタンバルブリテーナー、
カムスプロケット、
スーパーピストンキット、
コンロッド、
クランクシャフト、
オイルフィラーキャップ、
フライホイール、
エキマニ、
フロントアッパーアーム
|
OPTION2 |
Aug.8月 |
140 |
">
JUN SUPER LEMON EVO V won the 1st place in the drift challenge in Germany.
JUN SUPER LEMON EVO V ドイツ・ホッケンハイムサーキットで行われたイベントにて、見事ドリフトチャレンジ優勝!!ドライバーは小林選手。
|
OPTION |
Aug.8月 |
23 |
">
JUN SUPER LEMON EVO V won the 1st place in the drift challenge in Germany.
JUN SUPER LEMON EVO V ドイツ・ホッケンハイムサーキットにてドリフトチャレンジ優勝!!
|
46-47 |
FF 500PS!! MITSUBISHI DIAMANTE
FFで500PS!! 三菱・ディアマンテ フッ飛んでいくほどのパワーをねじ伏せるようにドライビング
|
290 |
JUN 200MILE SUPRA
JUN 200MILE SUPRA OPT読者人気ランキング1位
|
REV SPEED |
Aug.8月 |
167 |
JUN 4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT light weight&strong
JUN 4AG(Z)E用クランクシャフト 軽量、高剛性を実現、レスポンスが格段にアップ!!
|
OPTION2 |
Jul.7月 |
28-29 |
FAIRLADY Z32 VG30 3247cc 900PS STREET DRAG MONSTER MACHINE, S13 SILVIA CA18 1853cc 600PS STREET DRAG MONSTER MACHINE
FAIRLADY Z32 VG30改3247cc 900PS ストリートゼロヨンモンスターマシン, S13 SILVIA CA18改1853cc 600PS ゼロヨンモンスターマシン
|
39 |
HP10 PRIMERA GT SURGE TANK TUNING 30PS UP
HP10 PRIMERA GTサージタンク搭載で30PS UP 吸気系チューニング
|
ap |
Jul.7月 |
241 |
1JZ-GTE HIGH LIFT CAMSHAFT
JUN 1JZ-GTE用ハイカムシャフト 目的に合わせて作用角が設定されている
|
HYPER REV LANCER EVO MAGAZINE |
No.3No.3 |
66 |
JUN SUPER LEMON EVO.V GSR 500PS OVER HIGH POWER ENGINE TUNING
JUN スーパーレモンEVO.V GSR 軽量化なしのGSRで筑波58秒739の実力、秘訣はやはり500PSオーバーのハイパワー
|
91-97 |
JUN STROKER KIT,
SUPER PISTON KIT,
CAMSHAFT KIT,
SUPER CONNECTING ROD,
TITANIUM VALVE RETAINER,
LIGHT WEIGHT FLYWHEEL
JUNカスタムキット、
スーパーピストンキット、
カムシャフトキット、
コンロッド、
チタンバルブリテーナー、
軽量フライホイール
|
118-119 |
LANCER EVOLUTION 4G63 ENGINE TUNING KNOW-HOW
LANCER EVOLUTION 4G63 エンジンチューニングノウハウ
|
OPTION |
Jul.7月 |
236-237 |
1JZ-GTE HIGH LIFT CAMSHAFT,
4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT
1JZ用ハイカムシャフト、
4A-G用フルカウンタークランクシャフト
|
REV SPEED |
Jul.7月 |
31 |
JUN IMPREZA GDB LSD SETTING
JUN オートインプレッサGDB 4WDマシンのデフセッティング
|
115 |
IMPREZA EJ25 CUSTOM KIT+TD-06 568PS!! 6pot caliper
インプレッサ EJ25カスタムキット+TD-06タービンで568PSを叩き出す!!6ポットキャリパー装着で制動力も確保。
|
155 |
ALTEZZA NA TUNING 2.2L 3S-G 250PS OVER
アルテッツァ RB26流用のスロットル改4連スロットルで2.2LのNAメカチューン250PSオーバー
|
167 |
1JZ-GTE HIGH LIFT CAMSHAFT
1JZ用 ハイカムシャフト
|
Young Version |
Jun.6月 |
44-45 |
JUN HYPER LEMON PRELUDE VTEC TUNING 7650rpm 269PS
JUN ハイパーレモンプレリュード インテRやシルビアにも負けないVTECを生かしたフラットな加速!!
|
CARBOY |
Jun.6月 |
88-89 |
2.2L VTEC ENGINE TUNING
2.2Lの排気量から繰り出されるトルクを生かしVTEC専用カムで回す超快感メカチューン
|
315 |
4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT,
1JZ-GTE HIGH LIFT CAMSHAFT
4AG(Z)E用 軽量・超高剛性フルカウンタークランクシャフト、
1JZ-GTEハイカムシャフト
|
316 |
HIGH LIFT CAMSHAFT KIT STAGE1 STAGE2
カムシャフトキット STAGE1 STAGE2
|
358-363 |
CYLINDER HEAD TUNING
ヘッドまわりチューニング
|
OPTION2 |
Jun.6月 |
8-9 |
">
JUN JZA80 SUPRA challenges USA Bonneville Speed Trial in summer 2001
2001年夏JUNのボンネビル挑戦が再び めざすは400km/h OVER
|
193-194 |
CAMSHAFT KIT,
4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT
カムシャフトキット各車種用、
4AG(Z)E用 軽量・超高剛性フルカウンタークランクシャフト
|
229 |
4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT
4AG(Z)E用 軽量・超高剛性フルカウンタークランクシャフト
|
ap |
Jun.6月 |
245 |
4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT,
CAMSHAFT KIT
カムシャフトキット各車種用、
4AG(Z)E用クランクシャフト
|
HYPER REV SKYLINE |
No3No3 |
61-62 |
JUN HIGH LIFT CAMSHAFT,
RACING VALVE SPRING,
TITANIUM VALVE RETAINER,
STRENGTHENED VALVE GUIDE
JUN ハイカムシャフト、
レーシングバルブスプリング、
チタンバルブリテーナー、
バルブガイド
|
67 69 |
HIGH FLOW OIL PUMP,
LIGHT WEIGHT FLYWHEEL
大容量オイルポンプ、
軽量フライホイール
|
141 |
R33 SKYLINE AREO PARTS KIT
R33スカイライン用エアロパーツ
|
147 |
R32 SLYLINE BLISTER FENDER KIT,
AREO PARTS
R32スカイライン用ブリスターフェンダーキット、
エアロパーツ
|
OPTION |
Jun.6月 |
30-35 |
JUN 200MILE SUPRA BIG torque machine
OPTチューンドカー図鑑 JUN 200 MILE SUPRA 5速までホイールスピンの大トルク
|
102 |
S12 SILVIA 675PS
超流用ワザ駆使のバリバリ現役S12 675PSでゼロヨン10秒台を狙う!!
|
OPTION2 |
May.5月 |
232-233 |
4AG(Z)E FULL COUNTER CRANKSHAFT
JUN クロモリ削り出し4A-G(Z)E用フルカウンタークランクシャフト
|
OPTION |
Apr.4月 |
17 32 33 |
JUN SUPER IMPREZA-II
JUNスーパーインプレッサII
|
CARBOY CIVIC INTEGRASPECIAL特集 |
|
42 |
JUN VTEC ENGINE Parts
JUN オートが贈るVTEC強烈チューンパーツ
|
109 |
JUN SETTING MENU for STREET |
OPTION2 |
Apr.4月 |
95 |
IMPORT AUTO SALON CIVIC
インポートオートサロン シビック
|
ap |
Apr.4月 |
114-115 |
NEW IMPREZA STi-RA
最新デモカーテスト NEWインプレッサ STi-RA
|
BG |
Mar.3月 |
32 65 |
JUN PRELUDE, HYPER IMPREZA, SUPER LANCER EVO VI
JUN プレリュード ハイパーインプレッサ スーパーエボVI
|
Young Version |
Mar.3月 |
173 |
JUN SUPER IMPREZA-III
JUN スーパーインプレッサIII
|
ap |
Mar.3月 |
225 |
JUN NEW IMPREZA RACING Form
走りの性能に備えて外観を充実JUN NEW インプレッサ
|
OPTION |
Mar.3月 |
13 |
JUN SUPER IMPREZA I/II
JUNスーパーインプレッサ、I、II
|
OPTION2 |
Mar.3月 |
21 |
BLITZ JUN FAIRLADY Z
BLITZ JUN フェアレディZ
|
229 |
JUN 200MILE SUPRA 100-200km/h Time attack
JUN 200MILE スープラ 100~200km/hタイム
|
REV SPEED |
Mar.3月 |
71 |
LANCER EVO VI Tsukuba Special
軽量化エボVI RS 筑波仕様
|
94 |
JUN AUTO Koyama's street episode
JUNオート小山のストリート体験談
|
GP |
Feb.2月 |
44-45 |
JUN S15 SILVIA SR20+TD06SH-25G Turbine spec
JUN S15 SILVIA SR20+TD06SH-25G ワンオフパーツを使わずに筑波サーキット1分を切るダイナミックチューンの真髄
|
OPTION |
Feb.2月 |
381 |
Tsukuba SUPER LAP RANKING
筑波スーパーラップランキング表
|
OPTION2 |
Feb.2月 |
44 |
MAX SPEED Special JZA80 SUPRA
最高速仕様JZA80スープラ
|
IMPREZA MAGAZINE |
No10 |
40 |
BOLT ON Turbine Spec T518Z 373PS
ボルトオンタービン仕様 T518Zで373馬力!
|
74 |
Holinger 5Speed full cross transmission
ホリンジャー社製5速フルクロスミッション
|
IMPREZA MAGAZINE |
No9 |
24 |
NEW IMPREZA BOOST UP
新型インプレッサブーストアップ仕様
|
28 |
IMPREZA CIRCUIT RAN
インプレッサ サーキットラン
|
LANCER EVO MAGAZINE |
No6 |
124-125 |
SUPER BATTLE in Tsukuba JUN SUPER LEMON EVO V
スーパーバトルin筑波 JUNスーパーレモンエボV
|
REV SPEED |
|
64 |
Tsukuba SUPER BATTLE EVO V
筑波スーパーバトル ランサーエボV
|